دل شکسته

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مطمئن بـــــاش ، بــــــرو ...

ضربــه ات كاری بود ، دل من سخت شــكست ...

و چــــه زشت بـــه من و ســادگیم خندیدی

بـــه من و عشقی پـــاك ، كه پــر از یـــاد تو بود ...

و بـــــه ایـــن قــلـــب یتیم

كه خیالم می گفت تا ابــــد مال تــــو بود ...

تــــــو بـــــــرو تا راحت تـــر

تــكه های دل خود را آرام سر هم بــنـــد زنــــم



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت15:08---6 شهريور 1394
دلم گاهی می گیرد

گاهی می سوزد

گاهی تنگ می شود

و حتی گاهی...

گاهی نه...

خیلی وقت ها می شکند

خیلی وقت ها دلم

می شکند

اما هنوز می تپد...


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:23---29 مرداد 1394
یــک وقــتـایــی هــسـت کـــه
بـایـــد لــم بـدی یـــه گــوشـــه ...
و جـــریــان زنـدگـیـت رو فــقـط مــرور کــنــی .
بــعـدشــم بــگـی :
" بــــه ســلامــتـی خـــودم کــــه ایـنـقدر
تــحـمـل داشـــتـم ! "


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:22---29 مرداد 1394
خــــــــدایا
من اینجا دلم سخـــــت معجزه مــی خـواهــد
و تـو انـگـار مـعـجـزه هـایـت
را گـذاشـتـه ای بـــرای روز
مـــــــــــبادا . . .


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت11:27---23 مرداد 1394
▣ بـه بـعـضـیـام باســ گـفتـ※ــ . . .

▣ احتــرامـت ➨➞➙

▣ دسِ خــودت ⇏ باشــه

▣ بیفتـــه دسِ مــــن میزنـــم

▣ 【لــت و پـارش】 میکنــم . .


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت11:27---23 مرداد 1394
خــــــــدایا
من اینجا دلم سخـــــت معجزه مــی خـواهــد
و تـو انـگـار مـعـجـزه هـایـت
را گـذاشـتـه ای بـــرای روز
مـــــــــــبادا . . .


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت14:17---13 مرداد 1394
و عِشقـ ،

یکـ بیماریِ بدخیــ م ِ روحی بـود ..


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت14:16---13 مرداد 1394
ممکنهــــ✔ـــ کوتاــــهــ بیامـــــــ

ولی کووووووو تــــــــ✈ــــــااَ بیامـــ✘ــــ


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:23---3 مرداد 1394
آمدنت بدون سلام بود…

رفتنت بدون خداحافظ…

چهـ جالب…

نهـ سلام بلد بودیـ …

نهـ خداحافظ…


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:19---3 مرداد 1394
بازی بدی را شروع کردیم…

من باختم دلمــ را…

تو همچنان دلــ می بری…


m░i░l░a░d░7░
ساعت15:08---24 تير 1394
مات شدم …

از رفتنت !

هیچ میز ِ شطرنجی هم درمیان نبود …

این وسط فقط یک دل بود …

که دیگر نیست!


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:39---13 تير 1394
امشب تمام گذشته ام را ورق زدم …

پر از لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری ،

دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت ، اشک ، سوختن …. چیزی نیافتم .

نفرین به بودن وقتی با درد همراه است…


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:30---13 تير 1394
تو راحـ ـ ـــت بخوابـــــ ـ ـ …

من مشق گریهــ هایم هنـــوز مانـده…


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت1:41---13 تير 1394
روزگارتان از رحمت *الرَّحْمَنُ الرَّحِیم* لبریز...

دستانتان از نعمت * رَبُّ الْعَالَمِين* سرشار...

چشمانتان به نور*اللَّه نور السَّموَاتِ وَالَارض* روشن...

کفه ترازویتان در ردیف * فَأمَّا مَن ثَقُلَت مَوَازِینُه * میزان باد.

زندگانیتان * فِی عِیشَةِ رَّاضِیَة * باد.

و عاقبتتان * عِندَ مَلِکَ الْمُقتَدِر" ختم به خیر باد...
پاسخ:❤


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت16:38---10 تير 1394
تو راحـ ـ ـــت بخوابـــــ ـ ـ …

من مشق گریهــ هایم هنـــوز مانـده…


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:36---5 تير 1394
جـوابــ اینـ همهـ عاشــقیــ …

مـنـتــظر مانـدنـ …

پـشـتـــ خـطـیـسـتــ کهـ …

تــا ابــد خاموشـ استـ …


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:32---5 تير 1394
بازی بدی را شروع کردیم…

من باختم دلمــ را…

تو همچنان دلــ می بری…


سهیلا
ساعت20:18---3 تير 1394
تنهایی هم عالمیه واس خودش ماهی یه بار شارژ می خری
وقتی اس میاد مطمئنی ایرانسله و ۲ ساعت دیگه نگاه می کنی
و مجبور نیستی به یکی دیگه تقاص پس بدی


kati
ساعت12:51---3 تير 1394
همیشه نمی شود خود را زد به بی خیالی و گفت

تنها آمده ام ...تنها میروم...

یک وقت هایی!!

شاید حتی برای ساعتی یا دقیقه ای

کم می آوری....

دل وا مانده ات یک نفر را می خواهد!!

که تا بی نهایت......

عاشقانه دوستش داری.........!!!
پاسخ:آبجی جون ممنون از حضور پرمهرت


kati
ساعت12:51---3 تير 1394
یک جفت چشم سیاه . . .
یک جفت چشم آسمانی . . .
یک جفت چشم سبز . . .
خیلی ها برای این ها شعر مینویسند . . .
اما تو . . .
صاحب آن چشم های قهوه ای ساده هستی . . .
که شعرت را
تنها من میدانم . . .


kati
ساعت12:50---3 تير 1394
بود سوزی در اهنگم خدایا
تو میدانی که دلتنگم خدایا

دگر تاب پریشانی ندارم
نه از اهن نه از سنگم خدایا


kati
ساعت13:34---1 تير 1394
تســــبــیح میشوم زیر انگشــــتانت
دانـــه دانــــه میـــرانـــی ام
تا خــــودت را بالا ببـــــری . . .


kati
ساعت13:34---1 تير 1394
میدونی سخت ترین چیز برام چیه؟؟
اینکه هم اسم عشق دوران مجردیت هستم...
میترسم وقتی منو با پسوند "جان" صدا میزنی...میگم نکنه" اون" یادت بیاد...
هیچ وقت به همسرتون درباره کسی که دوستش داشتین چیزی نگین حتی اسمشو.


kati
ساعت13:33---1 تير 1394


غریبه
ساعت12:49---29 خرداد 1394
سلام دوست پر احساسم. تو این ماه زیبا ما رو هم از یاد نبر التماس دعا.
پاسخ:سلام عزیزم،ممنون از حضور پرمهرت،محتاج دعاییم


فاطی
ساعت20:51---28 خرداد 1394
وای از نیمه شبی که بیدار شوم

تو را بخواهم

و خود را در اغوش دیگری بیابم


پشه ها میخندند
ساعت11:27---28 خرداد 1394
ممنون از نظرات زیبات
پاسخ:مرسی گلم همچنین ❤


پشه ها میخندند
ساعت11:15---28 خرداد 1394
زمان مدرسه هم اینایی که اتود نوک هفت دهم داشتن

همیشه توی ذهنم تو یه دسته‌بندی جدا قرار می‌گرفتن .

اینایی که به ما نمی‌خورن !


پشه ها میخندند
ساعت11:15---28 خرداد 1394


پشه ها میخندند
ساعت11:14---28 خرداد 1394

پاسخ: ❤


پشه ها میخندند
ساعت11:13---28 خرداد 1394
فرق مدرسه و دانشگاه :
اگه به مدرسه دیر برسی مجبوری بری نیمکت آخر بشینی....
ولی اگه به دانشگاه دیر برسی مجبوری بری نیمکت اول بشینی....


پشه ها میخندند
ساعت11:12---28 خرداد 1394
روسری اذیتت می کنه ؟ دلت می خواد وقتی قدم می زنی باد توی موهات بپیچه ؟
وقتی کـفـتر رو کله ات ریــــــــــــــــــــــــــد می فهمی حجاب مصونیت است نه محدودیت


پشه ها میخندند
ساعت11:12---28 خرداد 1394
دختــره 13 سالشه استاتوس گذاشته خیلی سخته ببینی عشقت دستاش تو دستای کس دیگس
من 13 سالم بود پشت کمدمو به امید پیدا کردن یه راه به سمت سرزمین نارنیا بررسی میکردم


پشه ها میخندند
ساعت11:11---28 خرداد 1394
دوستان عزیز بهم مشاوره بدید :
به نظرتون بعد از این که فوق لیسانسم رو گرفتم فلافلی بزنم یا آب هویجی ؟ ؟؟؟ !


پشه ها میخندند
ساعت11:11---28 خرداد 1394
همین که خدا سیستم صوتی وز وز پشه مگس رو

روی گنجشک و کفتر و کلاغ پیاده سازی نکرده جای تشکر داره !



پشه ها میخندند
ساعت11:10---28 خرداد 1394
دیشب یه پشه نیشم زد پاشدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا ! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود ! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم !

پشه ها میخندند
ساعت11:10---28 خرداد 1394
یکی باید پیدا شود که به مادران سرزمین من بفهماند که اگر شام دیشب خوردنی بود، همان دیشب خورده میشد بعععععله...

پشه ها میخندند
ساعت11:09---28 خرداد 1394

خیلی قشنگه که شب زیر نور چراغا دست کسی که دوسش داری رو گرفته باشی و توی ساحل قدم بزنی

بعد یه دختر از پشت سر بگه :بابایی، مامانم رو بیشتر از من دوس داری پس..

بعد هردورو بغل کنی بگی شما دوتا دنیای منین...


پشه ها میخندند
ساعت11:09---28 خرداد 1394
بعضی وقتهــآ..از شدت دلتنگیــــ ،


گریهــ کهــــ هیچ...!!!دلــ♥ــَت می خــوآهــَد ؛


هــآی هــــآی بمیــــری...! حرفمو میفهمی یا نه؟؟


پشه ها میخندند
ساعت11:08---28 خرداد 1394
دوستت دارم همین....


این نه قابل محاسبه است


نه قابل شمارش،


حتی نمی توانی میزانش را تخمین بزنی!


بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی،


هست به امتداد زندگی...


پشه ها میخندند
ساعت11:08---28 خرداد 1394
آرامشــی می خواهم...

خلوتــی می خواهم...

تــو باشی و من در کنار هـــــم …

تو …

سکوت کنــی…

و مــن

گوش کنم..!

خـــ ــدا شانـــ ــه های مارو فقــ ــط برای اینکــ ــه کوله بـــ ــار

غــ ــم هارو بزاریم روشون نیافریده

آفریده تـــ ــا گـــ ــاهی بندازیمشون بالا و بگــ ــیم:

بــــ ـــی خــــ ـــیال..!


پشه ها میخندند
ساعت11:08---28 خرداد 1394
به توسوگند


به رازگل سرخ


وبه پروانه که درعشق فنامیگردد


زندگی زیبانیست


آنچه زیباست تویی




توکه آغازمنولحظه ی پایان منی....


پشه ها میخندند
ساعت11:07---28 خرداد 1394
دقت كردين !يه مغز گردو ميخوري، اندازه 3 تا مغز گردو لا دندونت گير ميکنه!

پشه ها میخندند
ساعت11:07---28 خرداد 1394
ابــرها را کـنار زده ام منــتظرت

بـر پـشت بـام دلـم دراز کـشیـده ام

تـا لبـخـندت را

در آغـوش گـیـرم.

بیـا کـه آسمـان سیـاهـم ستـاره زیـاد دیـده

مـاه کـم دارد

تـا بـدرخشد چـشمـانـم.


پشه ها میخندند
ساعت11:07---28 خرداد 1394
بعضی ها با عشق زندگی میکنن....


بعضی هایم با زندگیشان عشق میکنن


اما وقتی عشق تو دنیای آدما نباشه....


یا آدما دارن فقط زندگی میکنن یا زندگی بیچارشون میکنه.....


هی روزگار...



لعنت ب دنیای بی عشق....


پشه ها میخندند
ساعت11:06---28 خرداد 1394
فرقی ندارد

چه ساعت از شبانه روز باشد؛

صدایت را که می شنوم

خورشید در دلم طلوع میکند...!!!


پشه ها میخندند
ساعت11:06---28 خرداد 1394
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست


من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل


تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست...


پشه ها میخندند
ساعت11:06---28 خرداد 1394
سرش پایینه و سرگرم کارشه

صداش میکنم

بر میگرده سمتم

- جونم ؟!

- یه چیزی بگم ؟!

- یه چیزی نه شما صد تا چیز بگو خانومم ؟!

- میشه بخندی ؟!

با تعجب از حرفم به خنده میفته ...

- واسه چی اینو گفتی الان ؟!

- آخه میدونی ؟!

- چیو ؟!

- " تو که می خندی انگاری منو خوشبختی میبوسه "

قهقهه میزنه و همونجور که داره میاد سمتم میگه :

- آهااااااای ؟! جز من یکی دیگه خیلی بیجا میکنه عشقمو ببوسه ...

وایسا بینم ...


پشه ها میخندند
ساعت11:05---28 خرداد 1394
تڪیـﮧ گـآهَم بآش !


میخـوآهَم سَنگـینی نِگـآه ایـن مَرבُمِ حَسـوב شَهـر رـآ



تـو هـَم حـِس کنـی



ایـن مَرבُم نمیتَـوآننـَב ببیننَـב



בست هآیِمـآن تـآ این اَنـدآزه بِہم می آینـב !


parimah
ساعت16:31---27 خرداد 1394
اگر دنیای ما دنیای سنگ است

بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است

اگر دنیای ما دنیای درد است

بدان عاشق شدن از بحر رنج است

اگر عاشق شدن پس یک گناه است

دل عاشق شکستن صد گناه است


atefeh
ساعت14:18---27 خرداد 1394
خاطراتـــت صــــف ڪـــشیـدہ انـد یڪـی پـــس از دیگـــری !

حـــتـی بعضـی هاشـــــان آنــقـــدر عجـــولـــنـد

ڪـہ صــــــف را بهـــــم زدـہ انـــــد !

و مــــــــــــن

فـــرار مـے ڪــنــــــم

از فڪـــر ڪـــــــــردن بـہ تــو

مـــثــل رد ڪـــــــــردن آهــنگــــــــی ڪـہ

خــیــلـــــــی כوســـتـــــــــش دارم خــیــلــــــــــی !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:, ] [ 20:43 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .